Breaking News.

Fora Andre Knive Fabriksfremstillede knive Breaking News.

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Peter Hvid Petersen 3 år, 8 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Peter Hvid Petersen
    Participant

Kære Læsere

I dag 20-11-14 kl. ca. 13 30 kom Fredelunds pakistanske knive/knivstål med ilbud fra Åbybro. og er for nuværende i min varetægt.
    I morgen vil jeg se til at klingen bliver videresendt express til Fyn.
    Det ville glæde mig hvis foreningens senior patolog Hr. Lars Tougaard herefter snarligst vil forestå en gennemgribende obduktion af føromtalte knivstål, samt sidenhen og efter endt dissekering, at viderebringe RCH resultaterne til dette forum. Ligeledes kan L.T. frit bedømme såvel knivens fremtoning, kvaliteten af smedearbejde, etc. samt alt hvad L.T. finder relevant at bemærke ved omtalte kniv/knivstål.
    Sluttelig bør Tougaard afgøre hvor vidt emnet er pengene vær.
    I relation til prisen skal det her oplyses at jeg rev mig lidt, og valgte en kniv til 250 kr. Da den er af en størrelse ( ca. 12 cm. blad) hvor der burde blive brugbare klingeemner til overs efter endt opskæring, ned slibning etc.
    Jeg håber ligeledes at Tougaard i forbindelse med obduktionsrapporten vil understøtte sin erklæring med fotografier af emnet.
    Det skal ligeledes oplyses at prisen 250,- er inc. transport ( 38,40), og moms( 58,-kr.)

/ Peter

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Svar til: Breaking News.

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: