Forum

Fora Diverse Off topic Forum

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Jørgen Frandsen 1 år, 9 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Jørgen Frandsen
    Participant

Kære Webmaster

Vi er flere der godt ville have lidt gang i forum igen. West lavede f.eks. en tråd om fotografering af knive. Jeg satte lidt på om hjemme-stabilisering, men alt drukner. De få der logger ind møder en skrotbunke af gamle indlæg på forsiden. Det giver ikke lyst til at undersøge om der skulle være noget nyt. Selve opbygningen har vi været inde på og jeg forstod at det ikke var til at ændre, men lidt oprydning ville da også pynte lidt.

Hilsen Jørgen F.

#10859 Svar

Michael West
    Keymaster

Nyeste indlæg er placeret til højre med de nyeste øverst.
    Den samlede oversigt med kategorier til venstre.
    Her kan så klikkes videre ind i de forskellige underkategorier og enkelte tråde.

Vedrørende oprydning, mener jeg ikke der bør slettes indlæg, med mindre de ikke lever op til forums regler.

Men man kan jo gå ind og kommentere på de gamle opslag, så der kommer en ny dato på… Er nu gjort, kun vil det være fint hvis det ikke er mit navn hele vejen. ;0 )

Hilsen West

• Dette svar blev ændret 1 år, 9 måneder siden af  Michael West.
    • Dette svar blev ændret 1 år, 9 måneder siden af  Michael West.
    #10871 Svar

Jørgen Frandsen
    Participant

Hej Michael

Jamen hvor det nydeligt nu. Billederne står på række under hinanden og udstråler orden 🙂 og det med ny dato er rigtig godt så det ikke ligner noget der er glemt for et år siden.  Nu lover jeg ikke at brokke mig mere.

Hvad dit portræt angår synes jeg da at det er pænt,  så er det jo op til medlemmerne at skifte det ud ind imellem 🙂 Tak for indsatsen Michael.

Hilsen Jørgen F.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Svar til: Forum

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: