Hvornår kommer næste blad ?

Fora Foreningen Knivbladet Hvornår kommer næste blad ?

Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Mikael Hansen 5 år, 9 måneder siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Anonym

Jeg er jo en utålmodig sjæl og troede der ville udkomme et blad i januar,men det gjorde der så ikke så hvornår kan man forvente det dumper ind af brevsprækken ? 😀

#3115 Svar

Mikael Hansen
    Keymaster

15. marts skulle din postkasse være beriget med det nyeste nummer, der kan fremskaffes. Der er knivmager portræt, omtale af træf, ny lovgivning, en kalender med vigtige datoer, Og sikkert fotos af lækre knive.
    Vil du se mere, før andre skal du melde dig i redaktionen, hvor vi altid kan bruge kreative skrivende personer 🙂

Med venlig hilsen

Mikael

#3116 Svar

Anonym

Tak Mikael ja så må jeg væbne mig med tålmodighed indtil da,eller overveje redaktionen…..;)

#3366 Svar

Mikael Hansen
    Keymaster

Så er bladet ved at være på vej i postkasserne… Den gode redaktør sendte bladet til trykning i sidste weekend. Derefter skulle nogle tilfældige ark blot igennem trykkemaskinens farver 4 gange, foldes hæftes og klippes, sættes adresse på,pakkes og sendes til Post Danmark, der så flænser og flår i bladene, udsætter dem for regnvejr, cykeltasker, gemmer dem i reklamestakke og leverer dem i din postkasse, hvis den står i skel… så du har dit knivforeningsblad i hånden. Med tekster om nye bøger, markante knivmagere, træf og møder. Der er også noget op personerne i foreningen. Hanghøi blev 60. Nogen er stoppet andre er trådt til… Glæd dig bare…
    Med venlig hilsen

Mikael

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Svar til: Hvornår kommer næste blad ?

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: