Jeg glæder mig allerede til det næste!

Fora Foreningen Knivbladet Jeg glæder mig allerede til det næste!

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Carsten Kümler 5 år, 9 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Så er det nyeste knivblad lige revet ud af postkassen, og det blev åbnet med spænding!

Foreløbig har jeg kun bladret det hurtigt igennem, men det ser rigtig godt ud 😀

Det er lykkedes redaktionen at sammensætte et alsidigt og yderst læsværdigt blad!

Alle tiders, og som sagt i overskriften:

Så glæder jeg mig allerede til næste blad 😀

#3381 Svar

Palle Michelsen
    Participant

Ros til den nye redaktør og den øvrige stab i redaktionen for et flot blad, godt gået.
    Jeg tilslutter mig Torbens overskrift.
    Venlig hilsen
    Palle Michelsen

#3382 Svar

Carsten Kümler
    Participant

Så vil jeg da lige melde mig på banen, nu jeg “officielt” er bladets redaktør.
    Tak for ordene. Godt I huskede at nævne den resterende redaktion, som har gjort et formidabelt stykke forarbejde. Jeg vil – for god ordens skyld – lige nævne Mikael Hansen, Jens Rahbek og Arne Dahl, der udgør den øvrige redaktion. Mikael og Jens som skribenter og Arne som verdensmester i korrekturlæsning – på trods af helbredet. Herfra skal lyde en stor tak for modtagelsen, for indsatsen og for det fine samarbejde. Jeg glæder mig også til det næste blad 😉
    Og HUSK: Vi er altid åbne overfor idéer eller forslag til artikler i Knivbladet. Fra knivmagere på alle niveauer.

Med venlig hilsen
    Carsten Kümler
    Redaktør Knivbladet

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Svar til: Jeg glæder mig allerede til det næste!

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: