Medlemsbladet – hvordan ser man dem

Fora Foreningen Knivbladet Medlemsbladet – hvordan ser man dem

Dette emne indeholder 8 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  Lars Tougaard 5 år, 1 måned siden.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

YES – Det er super 🙂

#3812 Svar

Tjek din mail 🙂

#3828 Svar

Hej webmaster
    Jeg har modtaget både mail og 2 forrygende flotte knivblade – med tilhørende kode.
    Der sker bare ikke noget når jeg indtaster denne kode.
    I afdelingen “Medlemsområde” har jeg klikket på “Medlemsblad” og derefter på “Login” hvor jeg skriver den tilsendte kode.

Og så forbliver siden blank.
    Det er det samme i Firefox, Google Chrome, og IE 9, og computeren på mit arbejde og hjemme.

Gør jeg noget forkert?

#3847 Svar

Jeg beklager at det var min fejl, du fik den rigtige kode men nu har jeg opdateret så det virker… og til alle andre, så finder i koden i bladet…

#3671 Svar

YES – Det er super 🙂

#4227 Svar

René Hesselvig
    Participant

Har lige været ind og kigge på tidligere numre og der er flere årgange der er “væk” 🙁

#4228 Svar

Mikael Hansen
    Keymaster

Hej Rene
    Velkommen på fourm
    Der står med diskrete bogstaver “Login” på siden. Tryk der og indsæt din kode – som findes i det seneste blad du fik her i september. Jeg kan se du er registret som medlem i midten af juni.
    Jeg håber du kan finde hvad du søger…

Med venlig hilsen

Mikael

#4229 Svar
    Quote:
    Citat fra René Hesselvig den October 22, 2012, 20:06
    Har lige været ind og kigge på tidligere numre og der er flere årgange der er “væk” 🙁

Det drejer sig om to årgange, hvor jeg skal scanne og tilpasse alle sider enkeltvis, samle dem til de gamle blade som pdf, da de oprindelige filer er væk. På samme måde som de forgående årgange.

Men det er på min to do liste…

#4230 Svar

Lars Tougaard
    Participant

Du laver jo et stort arbejde for os i forvejen. Hvad med at spørge på forum om der var nogle nørder der kunne håndtere den opgave, evt dem som efterspørger siderne?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
Svar til: Medlemsbladet – hvordan ser man dem

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: