Stor ros til blad-drengene (M/k??)

Fora Foreningen Knivbladet Stor ros til blad-drengene (M/k??)

Dette emne indeholder 7 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af  Carsten Kümler 3 år, 5 måneder siden.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Igen har det været en fornøjelse at hente knivbladet i postkassen.
    Der er ikke mange, i hvert fald her?, der roser redaktionen for det kæmpe arbejde de gør, så det vil jeg da gøre.
    Tak for et yderst læsværdigt blad med gode artikler, der kommer godt rundt, både i landet og med emner af interesse for knivfolket.

Torben

#6081 Svar

Lars Tougaard
    Participant

Enig!.
    Tillykke til redaktionsgruppen, som igen overgår sig selv. Formanden tager flot et følsomt og diskutabelt emne op. Spændende portrætter, fantastisk flotte og relevante vejledninger og gemytlige reportager. Og foto og layout er på niveau med dyre magaziner.

#6082 Svar

Jørgen Stenbæk
    Participant

Jeg kan fuldt og helt tilslutte mig de allerede givne roser! Mon vi alle er klar over den meget store indsats, der ligger bag sådan en præstation? Efter medlemskab i under et år, må jeg sige, at af de 3 selskaber/foreninger jeg er medlem af, og som udsender et medlemsblad, er Knivbladet blevet det blad jeg glæder mig mest til at møde i postkassen, tusind tak til alle impliceret.
    Mvh
    Jørgen Stenbæk

#6084 Svar

Palle Michelsen
    Participant

Så kom bladet også i min postkasse og det har jeg glædet mig til, der er bare en ting jeg ikke rigtig kan greje, hvordan bærer de sig ad med at overgå sig selv gang på gang. Jeg er fuld af beundring over det flotte og godt skrevet blad.

#6086 Svar

Jeg kan desværre ikke læse bladet, da det ikke er tilgængeligt på nettet. Vil webmaster lægge det op snarligst?
    Mvh Kristian

#6103 Svar

Carsten Kümler
    Participant

Kære alle
    Tak for de fine ord.
    Vi har et rigtig godt samarbejde i redaktionen, som i øjeblikket udelukkende er m’er.
    Mikael Hansen, Jens Rahbek og undertegnede. Det er en fornøjelse at være redaktør i så produktivt og inspirerende selskab. Og så er jeg da glad for at vi kan måle os med kollegerne i dine to andre foreninger, Jørgen 😉
    Vi holder fanen højt i kommende numre. HUSK iøvrigt at nummer 3 i år kommer ultimo september og ikke medio måneden, som I er vant til 😉
    God sommer!
    Redaktøren.

#6104 Svar

Mikael Hansen
    Keymaster

Kümler!
    Du er ny i denne forening – god – men ny…
    M/k betyder Med kniv…
    🙂
    Mikael

#6109 Svar

Carsten Kümler
    Participant

Passer da fint, du gamle! Vi er da alle tre “med” 😉 I en hel del henseender 😉

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
Svar til: Stor ros til blad-drengene (M/k??)

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Dine informationer: