Outdoor – Nyhed på Hjørring Dyrskue 2016

Brev om Outdoor feb 2016Hjørring Dyrskue vil, som noget nyt i år, lave en afdeling for Outdoor-folket.

Vi forestiller os udstillere, som ønsker at vise outdoor aktiviteter og sælge outdoor udstyr.

Aktiviteterne kunne f.eks. være grill i have, grill i natur, rygning af kød, fisk etc.,  mens salg af udstyr  kunne være til fiskere, jægere, vandrefolk og andre.

Vi stiller et areal til rådighed enten i vores Land og Liv telt, hvis du ønsker en indendørs stand eller i området det ligger i forlængelse af teltet. Der kan indrettes stande  på ca. 3m x 3 m. udendørs stande kan være op til 25 m . Der er borde og stole til rådighed.

I år vil det være gratis at deltage ved valg af ovennævnte standstørrelser. Ønskes  mere plads betales vores normale takst for erhvervsudstilling. Se dette link  http://www.hjorringdyrskue.dk/andre-udstillere/priser-og-betingelser.aspx     Bliver det en succes, vil vi gentag tilbuddet næste år, men her vil der så være et  stand gebyr på 550 – 1500 kr. afhængig af standstørrelse.

Der vil være mulighed for tilkøb af strøm til standen, pris herfor er kr. 550,00.  (Der skal betales for strøm i 2016)

Vi håber ovenstående kunne have Jeres interesse, vil du høre yderligere om det nye  tiltag, kontakt venligst Karin M. Larsen på 21492742, Jørgen Larsen på 20258235 eller Brian Christensen på 2011 6753.  2  Tilmelding sker ved at sende en mail til kml@landbonord.dk. Skriv hvad du ønsker at deltage med, samt om du ønsker at tilkøbe strøm. Tilmelding senest 1. maj 2016.  Med venlig hilsen

Karin M. Larsen
Dyrskuekoordinator