Brahetrolleborg Game Fair
08.08.2021 kl. 00.00 - 08.08.2021 kl. 16.00

Brahetrolleborg Game Fair – udstilling til august.

Fredag d. 6., lørdag d. 7. og søndag d. 8. august 2021 er årets største jagt, fiskeri og outdoormesse planlagt til at foregå på Brahetrolleborg i det Sydvestfynske smukke landskab.

Tidspunktet er velvalgt: Der er stadig ferieafvikling om end på sidstningen. Vejret er stabilt, solen er fremme i mange timer. Høsten er endnu ikke startet for alvor. Jagtsæsonen er snart forestående. Og heldigt for udstillerne: Der er ikke brugt penge på jagt, fiskeri og andre fritidsinteresser på udstillinger længe. Med andre ord: The perfect storm!

Dansk Knivforening har i det seneste år vidst og for længst tilmeldt sig. Vi har sikret os 20 store og velplacerede udstillingspladser. Alle gæster skal til og fra hovedudstillingsområde forbi mere end 40 meter knivmagertelte. Så centralt har vi sjældent været placeret. Det er en fin chance for god kontakt og godt salg.

Det er i nogen grad organisationen bag Jagtmessen i Odense Congress Center, der står bag udstillingen, og der er sørget for at alle de markedsførende leverandører af skydevåben, biler, tøj, fiskeriartikler, udstopning, jagtrejser, skydestiger, vildtretter – og hundemad, regntøj og alt sådan noget, er med.
Der er enorme lader (den nu kort før høsten står tomme), faste huse og velfærdsrum, der bliver brugt. Og et væld af telte bugner med udstyr og tilbud. Kom og prøv! Smag dette. Smør dig med dette! Giv din hund...
Der er flere scener, hvorfra foredrag, konkurrencer og opvisninger afvikles.
I damme og søer kan der prøves kræfter med medefiskeri og fluefiskeriet kan øves.
Der er madboder i høj kvalitet, med vægt på det lokale fynske og salg af forfriskningen.
Parkeringsforholdene er gode, men afkørsel var sidste lettere kaotisk. Noget der vil blive forbedret i år.
Alt i alt: dette er toppen.
Se evt. arrangementets hjemmeside: www.btgf.dk. Markedsføringen bliver massiv.

Der afholdes DM i kniv i forbindelse med udstillingen.

Der må gerne være arbejdende stande. Vi ved, at det ikke er det letteste, når man også skal være opmærksom på salg og kontakt. Vi vil gerne tilbyde at slibe knive og kan der være nogen, der vil smede noget, der kunne blive til klinger, ville det være perfekt. Samlet skulle vi gerne vise Dansk Knivmageris mangfoldighed, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Udstillingen forløber:
Fredag er der åbent kl. 12 – 18. Kl. 15 bliver der diplomoverrækkelse.
Lørdag er der åbent kl. 9 – 18.
Søndag er der åbent kl. 9 – 16.
Opstilling og nedtagning foregår uden for åbningstiden.
Lange dage for udstillerne, men sådan er det. Vi bliver forsynet med vand og kaffe. I august kan der både blive tørt og varmt. Der er i nogen grad skygge under teltet, men det kan alligevel blive hedt. Tænk også på sko, der kan holde dig gående i de mange timer! Vær forberedt på lidt af hvert – også et godt salg.

Om teltene:
Åbningen er vendt mod nord. Der beregnes 2 facademeter pr. udstiller og 3 meter i dybden. Udnyt at der er plads bag til andet. Der bliver et åbent ralareal foran teltet, hvor der kan placeres PR materiale. Der er fast plant gulv i teltet. Der er bord og stole i hvert telt. Strømudtag forefindes, men medbring forlængerledning til lamper, opladere og andet ikke strømkrævende. Der er Wifi/telefonforbindelse på stedet, men det er belastet!

På Brahetrolleborg oprettes et campingområde for udstillere.

Når Dansk Knivforening er ude, sørger vi tit for at udstillerne kan hygge sig sammen efter udstillingen. Således også her. Dansk Knivforening opfordrer til at benytte Fåborg Vandrerhjem, der ligger 12 minutters kørsels fra udstillingen. Bookning foregår ved tilmeldingen/betalingen. To overnatninger koster 200 kr. pr. deltager på tomandsværelser. Der er toilet og bad på gangen. For 200 kr. får man middag fredag og lørdag aften. Morgenmad inkl.  Drikkevarer mv. betaler man selv.

Tilmelding senest 21. juni.

Om priser:
Hver udstillerplads er dyr og Dansk Knivforening giver et betragteligt tilskud pr. deltager.
Alligevel har vi sat bordprisen til 400 kr., som er noget over, hvad vi ellers kan forhandle en pris ned i.

Der er entre til arrangementet – om end at udstillere kommer gratis ind. Der kan skaffes gæstebilletter til medfølgende fæller.

Tilmelding og straksbetaling på foreningens hjemmeside.
Først til mølle-princippet er gældende – dog inden 1. maj.
Det skal præciseres, at der skal sælges selvfremstillede knive fra din stand eller i begrænset omfang selvlavede materialer til knivfremstilling. Materialeforhandlere henvises til bookning direkte til Brahetrolleborg.
Tilmeldte vil løbende blive holdt orienteret om program, ændringer og andre tiltag.

Alle spørgsmål om udstillingen mv. rettes til Mikael, 53577230. Kontakt ikke Brahetrolleborg.

Dansk Knivforening