Jagt, vildt og våben 2021
11.09.2021 kl. 00.00 - 12.09.2021 kl. 24.00
Hillerød

Indbydelse til Jagt, vildt og våben 2021!

Vi har fået tilbud... og kunne ikke sige nej.

Først aflyst og så på opfordring af udstillere gennemføres Jagt, Vildt og Våben i dagene 10. – 12. september.

Baggrund:
Preben Henriksen, der står bag Jagt, Vildt og Våben-messen i Hillerød, som i dette forår blev aflyst, har fået så mange opfordringer af sine forretningsforbindelser, at han har valgt at lave en udstilling. Så Jagt, Vildt og Våben bliver alligevel til noget i 21!
Udstillingen er fastlagt til 2. weekend i september: 10. - 12. september i Frederiksborgcenteret. Knivforeningen er tilbudt at være med, med de samme betingelser som tidligere udstilling samme sted.

Tilbuddet til medlemmerne
For knivmagere med et begrænset tilbud af andre selvfremstillede produkter. Et bord koster 400 kr. Udstillingen er åbent Fredag kl. 13 – 19. Lørdag og søndag kl. 10 – 17. Nedpakning er efter lukketid.
Foreningen giver et betragteligt tilskud til hvert udstillerbord, og der kan ikke regnes med ekstra plads. Bord nr. 2 kan købes, men er uden foreningstilskud.

Vi sørger for at kunne samles på det nærtliggende Hillerød Vandrerhjem for 400 kr. på 2 mandsværelser, og laver også et lørdagsaftenshyggetilbud til 200 kr. Tilmeldingen er åbnet på knivforeningen.dk

For yderligere information: se blad 3/2020 eller kontakt Mikael Hansen på 53577230 eller sekretaer@knivforeningen.dk

Der er deadline for tilmelding 12. august.
Dansk Knivforening