Jagt og Outdoor i Odense 5. – 7. april 2024
Den første weekend i april bliver et af årets større begivenhed for Dansk Knivforening.

Vi skal til Jagt og Outdoor i Odense Kongres Center. Årets største af den slags, med mange udstillere og rigtigt mange gæster.

Det vil være en stor glæde, hvis der er nye medlemmer, der vil vise og sælge fra et bord. Det er en god måde at komme ind i gruppen af medlemmer, der er aktive udstillere.

De der plejer at udstille, er naturligvis også velkomne. Det er altid ganske gemytligt at være udstiller.
I år koster det kun 400 kr inklusiv overnatning og forplejning.
Tilmelding til udstilling og betaling sker her på Knivforeningens hjemmeside.

Uddeling af diplomer
 DM i kniv afvikles samme sted. Diplomerne uddeles fredag d. 5. april kl. 15 ved Knivforeningens stand. Året temaklasse er: En jagtkniv. Knivkonkurrencen afvikles efter de sædvanlige regler. Der er 8 klasser at konkurrere i.

Knive fremsendes til:
Keld Lisby Hansen
Stenhusevej 11
8850 Bjerringbro

De skal være fremme senest mandag d. 26. februar 2024.

Brugsknivskonkurrencen
 DM i brugskniv laves til et show, der afvikles fra scenen i messehallen. Der er 6 flasker champagne til vinderen, hvis man både er hurtigst og med sin kniv kan sable den franske vin op. Konkurrencen skal afvikles på under 60 minutter, hvorfor maksimalt tre deltagere dyster i de kendte discipliner.

Er der mere end tre tilmeldte, laves en indledende runde på foreningens stand.

Generalforsamling
 Der er indkaldt til generalforsamling lørdag d. 6. april en times tid efter udstillingsslut – kl. ca. 18 – 19 – på DanHostel Odense, Østre Stationsvej 31. Generalforsamlingen afvikles efter foreningens love. Det er naturligvis gratis at deltager, og der er åbent for alle medlemmer af foreningen.
 Vil man deltage i den gratis fællesspisning efter generalforsamlingen skal man tilmelde sig den del inden 30 marts.

Velkommen til Dansk Knivforening

FACEBOOK UPDATE