Videnbanken er et medlemsområde

Instruktionsartikler
Vil du lave dine egne knive og have adgang til udførlige instruktionsartikler i step-by-step format, så meld dig ind i Dansk Knivforening og få del i foreningens store videnarkiv. Du kan vælge og vrage i vores store artikelarkiv, hvor du frit kan søge på fagemner, som du vil dygtiggøre dig på.

Idéer og inspiration
Vi har også en serie med Tips og Tricks, og en samling af portrætter af  solide, danske knivmagere, som kan inspirere enhver.
Er du ikke allerede medlem, så få adgang ved at tilmelde dig her.

Over 85 komplette medlemsblade - lige til at downloade
Du får det kun hos Dansk Knivforening. Et kæmpe materiale med knivrelateret stof helt tilbage fra 1996.
Som medlem kan du frit dowmloade alle bladene og f.eks. printe materiale ud, hvis noget interesserer dig.

CITES siden er åben
Som et eksempel er vores side om SITES-regler åben for alle. Men der er en masse anden viden og information, der venter på dig ;-)