HJEMMESIDEN

Medlemssider
Dele af hjemmesiden er kun tilgængelig for medlemmer af Dansk Knivforening.

Der drejer sig primært om sider i vores Videnbank herunder alle foreningens Knivblade og vores database med søgning fra artikelarkivet.

Alle besøgende kan besøge vores medlemsforum og se hvad vores dygtige og passionerede medlemmer udveksler af viden i forum'et. Vil du selv deltage eller spørge om viden hos medlemmerne, skal du selv være logget ind som medlem.

Browser
Hjemmesiden er uafhænig af browservalg, men oplever du problemer kan du kontakte webmaster

PDF dokumenter
Dokumenter der kan downloades fra hjemmesiden, vil så vidt det er muligt, altid ligge i PDF format. Enkelte filer ligger i MIcrosoft Word. For at læse  PDF dokumenter, skal du have Adobe Reader ®.

Rettigheder og ansvar
Hel eller delvis kopiering af artikler, illustrationer og debatindlæg på hjemmesiden er ikke tilladt, og må kun finde sted med Dansk Knivforenings skriftlige tilladelse.

Dansk Knivforening påtager sig intet ansvar for artikler, billeder, debatindlæg eller andet materiale, der indsendes (eller -skrives) uopfordret i Medlemsforum.